Aktualnie najbardziej interesujące mnie obszary to:
- Budowanie efektywności organizacji w oparciu o zarządzanie humanistyczne.
- Kompetencje menedżera przyszłości.
- Przywództwo a marka osobista.
- Wpływ myślenia o sobie w kategoriach marki osobistej na wyniki osiągane w pracy zawodowej i dobrostan psychiczny.
- Problem pseudoeksperckości w budowaniu marki osobistej.
- Wiedza ekspercka a marka osobista.
- Weryfikacja modelu teoretycznego procesu budowania marki osobistej, który powstał w ramach pracy doktorskiej (empiryczne sprawdzenie założeń, warunków granicznych i składowych).
- Wpływ marki osobistej założyciela, zarządzającego i pracowników na kształtowanie kultury organizacyjnej.
- Kultura organizacyjna marek osobistych.
- Typologia praktykowanych modeli marki osobistej.
ORCID https://orcid.org/0000-0002-1386-2158
Google Scholar https://bit.ly/google_scholar_awskalecka